سئو

سئو یا بهینه سازی صفحات وب سئو سئو و بهینه سازی صفحات وب
سئو یا بهینه سازی صفحات وب

     امروز بزرگترین افتخار گروه فنی سئوروید ارتباط با جامعه تجاری در زمینه تکنولوژی روز دنیای وب می باشد. جاییکه ما تموم تلاشمون رو میکنیم تا سهمی در موفقیت تجاری شما داشته باشیم. بیش از یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه های برنامه نویسی و توسعه وب سایت های مختلف مبتنی بر کدنویسی در فریم ورک های روز دنیا اکنون تجربه ای رو در پیش روی کارشناسان تیم سئوروید گذاشته تا بتونن با افتخار تموم در رابطه با نقطه مطلوب و دلخواه شما در زمینه توسعه وب سایت بهتون تضمین بدن.

     ما سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو رو بر اساس یک تحلیل ریشه ای و تحقیقات میدانی در زمینه کار و رقابت شما در دنیای تجارت پیش می بریم و برای رسیدن به آنچه که ارتباط دائمی شما و مشتریان از طریق وب سایت بهینه است برنامه ریزی دقیق ارائه می دهیم. در آغاز شکل گیری وب سایت های شخصی و شرکتی کمتر کسی به فکر دیده شدن از طریق موتور های جستجو بود. شاید بهتر باشه موضوع رو اینطوری باز کنیم که بیشتر ما بر اساس نیاز از طریق آدرس های مشخصی به وب سایت هایی مراجعه می کردیم که ماهیت و آدرس اون رو از قبل میدونستیم. با مراجعه به وب سایت های مذکور اطلاعات مورد نیاز رو دریافت و در مورد کارمون تصمیم میگرفتیم. نهایت ارتباط مدرن در اون زمان ارسال یک ایمیل بر اساس درخواست مورد نظرمون بود. موضوعی به نام سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو چیزی نبود که بتونه دغدغه های ذهن ما بشه.

     در نهایت شاید ظاهر وب سایت ها خیلی بیشتر از محتوا برای صاحبان وب سایت اهمیت داشت. بیشتر افراد دوست داشتند که سایت بر اساس تصاویر زیبا و حتی در بخش هایی با بنر های تهیه شده در نرم افزار های مخصوص به ویژه فلش تجهیز شوند. به ظن و گمان خیلی از صاحب نظران عرصه طراحی وب سایت نیاز به محصولات خارجی برای واردات در کشور زمینه ای برای جستجوی افراد از طریق موتور های جستجو شد. در بخش تحقیقات و مطالعات دانشگاهی نیز جستجوی محتواهای کاربردی مفهوم کلمات کلیدی رو در ذهن ما شکل داد. به موازات شکل و شمایل خدمات موتور های جستجو هم تغییر کرد. حال نوبت این رسیده بود تصاویر و ویدیو های مورد نیاز کاربران نیز در اختیار آنان قرار گیرد.

     نکته ای که در اینجا مطرح گردید بحث سود حاصل از سئو بود. به وجود آمدن کلمات کلیدی و تحلیل آماری منطقه ای و جهانی رشد سئو بازاری برای دور زدن الگوریتم های پیشرفته معروف ترین موتور جستجوی جهان پدید آورد. بله افراد به دنبال معرفی وب سایت خود در گوگل از هیچ راهی دریغ نداشتند تا جایی که طرح هایی در قالب سئو سیاه در شکل های مختلف به این فعالیت اضافه شد. طبیعی بود، جذابیت سود حاصل ارتباط مشتریان با فعالان تجاری از طریق وب سایت موجب این فرآیند گردید. گوگل هم برای مقابله با این موضوع دائما در حال تغییر الگوریتم های خود می باشد. ما قصد داریم با بیان نقطه به نقطه طراحی و تدوین مطالب یک وب سایت موضوع سئو را برای مشتریان خود به صورت مفهومی و خاص باز نموده و بر اساس مشاوره در زمینه ایجاد محتواهای کاربردی کلمات کلیدی مناسب را به شما پیشنهاد دهیم. موضوع سئو شاید به طرق مختلف قابل اجرا باشد، اما آنچه که ما در اهداف خود گنجانده ایم توسعه سئو سفید می باشد.

     اولین نکته ای که در تحلیل خود نگاه ویژه ای به آن خواهیم داشت طراحی وب سایت موجود شما می باشد. دقیقا ثابت میکنیم هر طراحی با هر محتوای قرار داده شده الزاما سئو پذیر نیست. با مدارک و ادله خاص این موضوع را تشریح خواهیم کرد بسیاری از کلمات کلیدی برای تجارت و اهداف کاری شما مناسب و ممکن است برخی از کلمات انتخابی توجیه فعالیت سئو را نداشته باشند.

     رقبای تجاری شما را در قالب یک فرم و بر اساس کلمات کلیدی و تجارت احتمالی صورت گرفته بر اساس تعداد جستجوی انجام شده در اختیارتان قرار میدهیم. در گام بعدی بر اساس بودجه شما یک برنامه ریزی و زمان بندی مشخصی را در نظر میگیریم. خدا را شاکریم که تا کنون در تمامی پروژه های سئو از زمان بندی خود همواره پیشی گرفته ایم. رضایت مشتریان ما و رزومه مناسب در زمینه سئو پشتوانه ای بر این موضوع است. در بسیاری از موارد ساختار اشتباه محتواها عامل بازدارنده رشد شما در بهینه سازی صفحات وب است. این موارد که طبیعتا از سمت موتور های جستجو هرز تلقی می شوند باید مشخص گردند. می توانیم با جایگزین کردن محتواهای مناسب با محتواهای مذکور از حذف شدن سایت شما و دور ماندن در جستجو ها جلوگیری کرده و سئو را به صورت یک سئو سفید پیاده سازی نماییم.