مقالات

فروردین ۱۷, ۱۳۹۴

گوگل آنالیز

    گوگل آنالیز چیست؟       گوگل آنالیز امکاناتی را برای ارائه آمار گیری از کاربران یازدید کننده وب سایت ها فراهم می کند. این آمار می تواند در اختیار مدیر سایت قرار گرفته تا با تحلیل داده های گوگل آنالیز بتواند نقاط ضعف در طراحی را پوشش داده و سایت خود را […]

مقالات سئو
مهر ۲۱, ۱۳۹۳

تغییر الگوریتم گوگل

  تغییر الگوریتم گوگل    سالانه گوگل حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مرتبه الگوهای جستجوی خودرا تغییر می دهد ، با اینکه اکثر این تغییرات جزئی هستند ، گاهی اوقات از روند کلی تری برای به روز رسانی این الگوها استفاده می کند (مانند گوگل پاندا و گوگل پنگوئن)  که نتایج جستجو را از راه های […]

مقالات سئو
مرداد ۲۲, ۱۳۹۲

تاریخچه سئو

   تاریخچه سئو       از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن وب اولیه کردند، مسئولان وب سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا، شروع به بهینه‌سازی سایتها برای موتورهای جستجو نمودند. در ابتدا تمام کارهایی که مسئولان وب سایتها باید انجام می‌دادند، ارسال آدرس صفحه یا URL به موتورهای مختلفی […]

مقالات سئو

الگوریتم مرغ مگس خوار

     الگوریتم مرغ مگس خوار      الگوریتم مرغ مگس خوار، یکی از الگوریتم های جدید شرکت گوگل می‌باشد که جدیدا به الگوریتم های دیگر خود اضافه نموده است. مرغ مگس خوار یا hummingbird برعکس الگوریتم های دیگر مانند گوگل پاندا و یا گوگل پنگوئن یک افزونه آنتی اسپم نیست،(در اینجا منظور از اسپم بلک […]

مقالات سئو

راهنمای استفاده از رسانه های اجتماعی برای سئو و تبلیغات سایت(قسمت اول)

راهنمای استفاده از رسانه های اجتماعی برای سئو و تبلیغات سایت(قسمت اول)      در ابتدا توضیح اینکه این مقاله شامل قسمت های متعددی می باشد که به زودی قسمت های بعدی، در بخش مقالات گروه فنی سئوروید منتشر خواهد شد.      تاثیر رسانه های اجتماعی بر روی بهینه سازی صفحات وب و تجارت افراد […]

رسانه های اجتماعی