دی ۱۶, ۱۳۹۴

آنچه که صاحبان برند های بزرگ باید در مورد گوگل بدانند

local-seo  آنچه که صاحبان برند های بزرگ باید در مورد گوگل بدانند local seo

     رقابت بین شعب مختلف یک برند در یک شهر بسیار حائر اهمیت است، شعب مختلف یک شرکت بیمه را در نظر بگیرید که در یک شهر با هم رقابت می کنند. یکی از مواردی که مشتریان را به سمت یک شعبه خاص در یک شهر راهنمایی می کند جستجوی گوگل می باشد اما در تحلیل های انجام شده یک ذره بین بزرگ توسط موتور جستجوگر گوگل وجود دارد، که برخی از نمایندگان را در جستجوی خود نشان نمی‌دهد!

     البته دقت کنید که این ذره بین  و جستجو ها برای زیر دامنه و یا زیر صفحه های سایت اصلی خود آن برند می باشد. برای مشخص شدن این مورد به مثال زیر دقت کنید:

      اگر در موتور جستجوی گوگل کلمه “state farm Baltimore” را جستجو کنید ۳ سایت اول از خود سایت state form می باشد و نمایندگان آن را نشان می دهد اما آیا تنها ۳ نماینده در این شهر وجود دارد که مشخصات آن ها در سایت اصلی هست؟ پاسخ منفی است. نماینده های زیادی در این شهر با یک صفحه در سایت اصلی state farm   وجود دارد. اما چه اتفاقی افتاده است؟

568b02da57e458.56716555  آنچه که صاحبان برند های بزرگ باید در مورد گوگل بدانند 568b02da57e458

اگر بخواهیم این ذره بین گوگل را دور بزنیم کافیست انتهای آدرس url جستجوی خود عبارت &filter=0 را وارد کنید تا بدون هیچ ذره بینی نتایج گوگل را ببینیم. همانگونه که در شکل زیر قابل مشاهده است تمام ۱۰ لینک صفحه اول نماینده های اصلی سایت state farm را نشان می دهد.

568b02dc989e30.20845042  آنچه که صاحبان برند های بزرگ باید در مورد گوگل بدانند 568b02dc989e30

این ذره بین گوگل در تمام برند های معتبر در تمام شاخه های تجارت وجود دارد.

چرا گوگل این کار را می کند؟

      یکی از مواردی که باعث می شود گوگل این ذره بین حساس خود را در جستجو قرار دهد محتوای تکراری می باشد. هر کدام از صفحات نمایندگی ها اغلب محتوای تکراری دارند و گوگل قانون حذف محتواهای تکراری را اعمال کرده و برخی از نماینده های برند معتبر را نمایش نمی دهد.

گوگل بر چه اساسی بعضی نماینده ها را نمایش نمی دهد؟

      صفحات موجود در سایت اصلی دارای لینک های ورودی می باشند، گوگل لینک ها را بررسی کرده و آن هایی که لینک ضعیفی دارند نمایش نمیدهد. در واقع صفحاتی که معیار های بهینه سازی را رعایت کرده اند و قوی تر می باشند نمایش داده می شوند.

برندهای بزرگ باید چه راهکاری را در نظر بگیرند؟

  • صفحات نماینده های مختلف را از هم متمایز کنید. در یک مقایسه انجام شده ۷۷ درصد پیج های نمایندگی های جند برند متفاوت یکسان بودند. فقدان محتوای منحصر به فرد باعث وجود این حساسیت گوگل خواهد شد.
  • 568b02e0128265.13980531  آنچه که صاحبان برند های بزرگ باید در مورد گوگل بدانند 568b02e0128265
  • استفاده از خاصیت کد پستی برای صفحات نمایندگی ها که باعث انحصاری شدن صفحات خواهد شد.
  • ایجاد لینک های ورودی به صفحات نمایندگی ها: بسیاری از لینک ها ورودی به صفحه اول یک سایت خواهند آمد اما اگر مدیریت درستی بر روی این لینک ها انجام شود و لینک های مرتبط به صفحات نمایندگان منتقل شوند راه حلی برای رفع این مشکل خواهد بود.

منبع: موز دات کام

طراحی سایت
درباره ما گروه فنی سئوروید

در یک تعامل سازنده موفق به تشکیل یک گروه کاری شده‌ایم که برآیند آن رضایت مشتریان عزیزمان است. فعالیت در گروه ما فقط در یک راستا صورت می گیرد و آن هم حرکت بدون حاشیه به سمت رفع نیازهای اساسی هر مشتری و پرهیز از هزینه‌های اضافی.

4 دیدگاه
  1. سلام
    هر چه تلاش میکنم نمیتونم تبلیغات کانال تلگرامی و وبسایتم را به نتیجه برسونم ممنون میشم راهنمایی و مساعدت کنید.
    با تشکر

  2. سلام
    برای تبلیغ کانال تلگرام و وبسایتم چه باید بکنم؟

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *