بلاگ

فروردین ۲۳, ۱۳۹۴

بهینه سازی تصاویر در اینستاگرام برای بازخورد بهتر

بهینه سازی تصاویر در اینستاگرام برای بازخورد بهتر

      اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجنماعی بسیار محبوب در حال طی کردن دوران طلایی خود می باشد. سادگی کار با این شبکه اجتماعی از یک سو و فیلتر نبودن این شبکه اجتماعی موجب گردیده تا کاربران فعالی در کشور عزیزمان جذب آن شوند. اما صحبتی که در این مجال به آن خواهیم پرداخت بهینه بودن تصویر در این شبکه اجتماعی می باشد.

آیا می توان حالت بهینه ای برای یک تصویر در اینستاگرام در نظر گرفت ؟

      افرادی که برای تجارت خود در اینستاگرام فعالیت می کنند می توانند در دو گروه قرار بگیرند. دسته اول افرادی که در تجارت یا خدمات خود برند هستند و دسته دوم افرادی که به دنبال برند شدن می باشند. هنگامی که شما و فعالیتتان در دسته اول قرار می گیرید طبیعتا افراد به صورت یک روال معینی صفحه شما را مورد بازدید قرار می دهند و به اصطلاح شما رو فالو می کنند. دلیل این موضوع نیز مشخص است چون در محصولات برند ما همیشه به دنبال مدل های جدید تعقیب کننده تولید کننده می باشیم. البته شاید این موضوع در فرهنگ ما شدیدتر نیز باشد به هر حال شما ممکن است حتی در صورت قرار دادن تصاویر غیر مرتبط و نه چندان جذاب باز هم مورد حمایت قرار بگیرید.

      اما در دسته دوم که اکثر ما در آن قرار میگیریم چندین نکته حائز اهمیت است . اولین نکته شامل دقت در تکمیل پروفایل خود در اینستاگرام می باشد. تمامی تصاویر جذابی را که قصد دارید در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید با لوگوی شرکت یا محصول خود ترکیب نمایید. شاید افراد تمایلی به کلیلک کردن بر روی لینک های مرتبط با سایت شما در شبکه های اجتماعی نداشته باشند اما هنگامی که نام یا لوگوی شما را بارها در تصاویر جذاب شما می بینند بعد از مدتی حس خوب تصاویر می تواند آنها را برای بازدید از سایت شما تحریک نماید. بنابراین تصاویر جذاب همراه با لوگو را فراموش نکنید.

     شما حتما در شبکه های اجتماعی دیگر نیز فعالیت می نمایید. حتما بین صفحه اینستاگرام و این شبکه های اجتماعی پیوند ایجاد نمایید. همچنین پیشنهاد می شود از تصاویر مرتبط با یک موضوع به صورت پیوسته استفاده گردد. اگر برای شما امکان پذیر باشد و بتوانید آموزشی را در قالب چنذین تصویر و به صورت بصری برای بازدید کنندگان به نمایش درآورید این موضوع می تواند کلیک های متوالی برای شما به ارمغان آورد. روش های آموزش بصری علاوه بر منطبق بودن با ساختار اینستاگرام می تواند بیشترین تاثیر را بر روی کاربران و مشاهده کنندگان داشته باشد.

     بهتر است در وب سایت خود نیز تصاویر اینستاگرام خود را تکرار نمایید. شاید بینندگان صفحه شما تمایل داشته باشند تا در اسیت شما این تصاویر را مجددا بازدید نمایند. امیدوارم با پیگیری مطالب فوق بتوانید در تجارت خود موفق تر عمل نمایید.

فاضل شجاعی-کارشناس سئو در گروه فنی سئو روید

رسانه های اجتماعی , , , , , , , , , ,
درباره ما گروه فنی سئوروید

در یک تعامل سازنده موفق به تشکیل یک گروه کاری شده‌ایم که برآیند آن رضایت مشتریان عزیزمان است. فعالیت در گروه ما فقط در یک راستا صورت می گیرد و آن هم حرکت بدون حاشیه به سمت رفع نیازهای اساسی هر مشتری و پرهیز از هزینه‌های اضافی.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *