بلاگ

اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴

سئو و تجارت جهانی-قسمت اول

سئو و امور بازرگانی – بخش ۱

     یکی از موارد پرکاربرد سایت ها در تجارت و بازرگانی انجام سئو بر اساس کلمات کلیدی پرکاربرد در امور تجاری است. یکی از نکات مورد توجه تجار و بازرگانان انجام امور صادرات کالا می باشد. تحلیل اینکه امروز چه کالایی برای صادرات مهم تر است و کالای استراتژیک می باشد همواره برای بازرگانان و سرمایه گذاران این عرصه بسیار مهم بوده است. سئو یک راه مناسب برای یافتن راهی درست در رسیدن به هدف اصلی است. هنگامی که با یک بررسی و تحلیل در بازار به یک نتیجه مطلوب در امور صادرات کالا می رسید وقت معرفی خود و تجارت خد به دیگران است.

     بگذارید چندین سئوال اساسی را در این زمینه باز و مورد بررسی قرار دهیم. کدام کالا در نهایت هدف کار شما و صادرات قرار می گیرد؟ سئو در رابطه با نام این کالا ممکن است چه پیچیدگی هایی داشته باشد؟ آیا تعداد دقیق رقبای خود را در این زمینه می دانید؟ این رقبا برای سایت خود اقدامی مناسب انجام داده اند؟ کشور یا مناطق هدف شما کجا می باشد؟

      دقیقا پاسخ به این سوالات می تواند شما را به نقشه مناسب سئو نزدیک کند. فراموش نکنید که پس از بررسی و رسیدن به هدف تازه نیمی از کار را انجام داده اید. حال باید بازار هدف کشور یا کشور های مورد نظر را تحلیل کرده و خود را توسط کلمات کلیدی زبان مورد استفاده در آنجا نیز معرفی نمایید. همانطور که می بینید سئو می تواند در این زمینه پیچیده تر از آن چیزی باشد که ما صرفا بر روی سایت های تک زبانه داخلی انجام می دهیم. این مراحل با همین دقت و حساسیت باید برای واردات کالا نیز رعایت گردد. اگر شما بتوانبد سئو را در این راستا به درستی انجام دهید آنگاه نقاط کوری از بازار برای شما باز خواهد شد که شاید هیچ وقت پیش بینی آن را نمی کردید. روابط جدید با بازرگانان به روز و شرکت های معتبری که شما تا کنون با آنها آشنایی نداشته اید می تواند فقط یکی از محاسن این سئو باشد. فروش و ثبت سفارش از طریق وب سایتی که مشتری آن را یافته است و شاید یک برنامه ریزی دقیق برای پاسخگویی به تمامی سفارشات از دستاورد های سئو در تجارت جهانی است.

فاضل شجاعی-کارشناس سئو در گروه فنی سئوروید

مقالات سئو , , , , , , , , , ,
درباره ما گروه فنی سئوروید

در یک تعامل سازنده موفق به تشکیل یک گروه کاری شده‌ایم که برآیند آن رضایت مشتریان عزیزمان است. فعالیت در گروه ما فقط در یک راستا صورت می گیرد و آن هم حرکت بدون حاشیه به سمت رفع نیازهای اساسی هر مشتری و پرهیز از هزینه‌های اضافی.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *