بلاگ

اردیبهشت ۹, ۱۳۹۴

سئو و جوانان

جستجوی جوانان و سئو

   تا حالا فکر کردین چند درصد از لینک هایی که توسط بنر های تبلیغاتی دیده میشه درست و بر اساس توضیحات مربوطه است؟ خب میدونیم که درصد قابل توجهی از کاربران فعال در اینترنت رو جوانان تشکیل میدن. این موضوع باعث سوء استفاده خیلی از سایت های به اصطلاح فروشگاهی شده و اونها سعی می کنن با خبر های جنجالی در رابطه با هنرمندان و بازیگران که اغلب کذب و دروغ هست بنر تبلیغاتی درست و کنن و کاربران هم با کلیک بر روی اون بنر ها رتبه سایت رو بالا می برند.

   خب قبلا در رابطه با بازدید های بدون محتوا صحبت کردیم و گفتیم تموم این بازدید ها میتونه جزئی از یک سئو مشکی باشه. به جای استفاده از لینک های جنجالی غیر واقعی در رابطه با موضوعات مورد علاقه کاربران جوون میتونیم به موضوعات و محتواهای آموزنده و جذاب بپردازیم. شما با تهیه مصاحبه از همون بازیگر و یا هنرمند یاز هم میتونین کاربران رو جذب کنین اما اختلاف این مورد با مورد قبلی اینه که کاربر در این حالت مشتری دایم وب سایت شما خواهد شد. کاربران در حال حاضر ممکنه از موسیقی و مطالب مربوطه خیلی استقبال کنن پس چه خوبه که این مطالب رو بر اساس چهارچوب های اخلاقی و قانونی کشور خودمون تهیه کنیم. این موضوع موجب میشه بقیه وب سایت ها هم به مطالب شما اشاره کنن و با انتشار اون مطلب در سئو سفید تاثیر مثبت و مستقیم داشته باشن. سوء استفاده از علایق کاربران در جستجو و قرار دادن شعر ها و بنر های غیر واقعی هیچ فرقی با کلاه برداری نداره. باور کنین هیچ کاربری از اینکه بعد از چند تا کلیک به هدفش نرسه خوشحال نمیشه و این موضوع برای شما نتیجه معکوس خواهد داد. مثال خیلی خوب در این زمینه میتونه خبر های ورزشی باشه و میدونین که خیلی هم طرفدار داره. دقیقا شما با پیگیری و اشاره درست به اخبار ورزشی میتونین یه مرجع معتبر از اتفاقات ورزشی باشین. این اخبار حتی حالت تلفیقی هم میتونه داشته باشه و زندگی و نکات مثبت ورزشکاران رو مورد بحث قرار بده. به هر حال هرگز فکر نکنین با عناوین جنجالی میتونین موفقیت های بلند مدت در سئو و تون پیش ببرید. در چهارچوب محتوای کاربردی سایت رو توسعه بدین.

فاضل شجاعی-کارشناس سئو در گروه فنی سئوروید

مقالات سئو , , , , , , , , , , ,
درباره ما گروه فنی سئوروید

در یک تعامل سازنده موفق به تشکیل یک گروه کاری شده‌ایم که برآیند آن رضایت مشتریان عزیزمان است. فعالیت در گروه ما فقط در یک راستا صورت می گیرد و آن هم حرکت بدون حاشیه به سمت رفع نیازهای اساسی هر مشتری و پرهیز از هزینه‌های اضافی.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *